rokok oh rokok…

20 batang

20 batang

“gilak, tak lalu aku nak isap rokok sekarang ni”
“Geli aku tengok kotak rokok. Dah la masa tu aku nak makan nasik. Kotak rokok tepi pinggan.”
“Gambar tu bukan gambar perokok tu. Gambar orang sakit lain,tapi letak di kotak rokok.”

paru-paru...erk!!

paru-paru...erk!!

“nak koyak tak buleh la.”
“aku beli case lain untuk letak rokok.”
“aku isap rokok murah je. Rokok ni takde penyakit sebab takde gambar hahaha.”

IMG_0029“Macam-macam dah kerajaan wat untuk perokok ni suruh berenti.”
“kempen sudah, naikkan harga, letak gambar, terapi di klinik untuk orang mau berenti rokok…”
“ahhh…kalu dah nama perokok,buat ape pon isap gak.”
“cuma satu je lagi kerjaan tak buat.”
“apa diia?”
“hentikan import rokok.”
“Mana buleh…rugi la kerajaan.”
“jadi, tak payah buat kempen la…”
“mmm…”

bayi dan mulut
“masaalahnya orang macam kita jugak la yang susah nanti hahah…”
“Tau pon. Diam-diam sudah la…eh, kau ada rokok? lupa nak beli tadi…”
“Eleh taktik lama…”
hahah…dunhill cap budak….”
“budak pon budak la asal berasap.”

“hahahahahah…!!”

About sanggupa

ambo orang biasa selipa jepun baju guni nasik dengan budu naik basikal buruk Lihat semua kiriman oleh sanggupa

One response to “rokok oh rokok…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: