raya aidil fesbuk

kali ini kali kedua aku beraya di sabah.cukup dua raya satu tahun,aidulfitri dan aiduladha.solat aiduladha di masjid negeri Likas yang mengagumkan dengan jemaah yang ramai.balik masjid lepak di rumah tidak tahu ke mana mahu pergi.tiada benda yang mahu dibuat macam biasa la buke fesbuk.lepas solat jumaat baru berjalan ke rumah rakan cikgu yang kerja sekali dengan kawan aku.balik rumah terus fesbuk..

fesbuk sampai ke asar…katanya mahu pergi ke bukit melihat panorama kabus,tapi bila balik semua tidur.aku juga la yang berfesbuk.selepas solat asar,sambung lagi berfesbuk.bukan ada apa pun dengan fesbuk cuma tengok-tengok komen-komen terkini.kadang-kadang tiada komen pun tengok juga.sambil-sambil dengar dikir barat aku melihat gambar yang di snap pagi tadi.lepas tu belek fesbuk…ada apa dengan fesbuk aku pun tak tahu…paling-paling bosan aku menulis yang ni.

hari raya dihabiskan dengan berfesbuk.jenguk fesbuk lepas jenguk,jenguk…~huh~kebanyakannya offline.bosan…mahu keluar tak tahu mana arah tuju..ucoopppp….jom la naik bukitttt!!!aku mau snap gambar ni…

About sanggupa

ambo orang biasa selipa jepun baju guni nasik dengan budu naik basikal buruk Lihat semua kiriman oleh sanggupa

5 responses to “raya aidil fesbuk

Tinggalkan Jawapan

