Masih ada yang sayang

Kadang-kadang aku terfikir,ini adalah teguran Allah kepada aku, tapi dengan cara yang tidak disengajakan..sungguh halus..

kenapa? setiap kali aku ada masalah,atau apa-apa yang melibatkan diriku, ada saja benda yang menampar fikiran aku dan membuatkan aku sedar…secara tidak dirancang aku disedarkan..

bagaimana?aku dapat emel mengikut perasaan aku,jiwa aku tanpa aku meminta.aku join taman2syurga group…setiap kali ada posting emel automatik akan masuk ke bakul emel aku.yang aku suka ialah emel-emel tersebut bagaikan faham keadaan aku ketika itu.

kadang-kadang aku terbaca artikel..kadang-kadang di masjid,di jalan,di akhbar…pun memahami jiwa aku…aku dapat penyelesaian daripada nasihat yang tidak diduga,tidak berlisan..padahal aku ni seorang yang malas membaca…Syukur..mungkin ini caranya Allah menegur aku…Alhamdulillah…Allah masih menyayangiku..

sanggupa: setiap masalah ada penyelesaian…sabar dan tenang serta bergantung harap denganNya..

 

 

About sanggupa

ambo orang biasa selipa jepun baju guni nasik dengan budu naik basikal buruk Lihat semua kiriman oleh sanggupa

4 responses to “Masih ada yang sayang

Tinggalkan Jawapan

