DOA PUTUS CINTA

…Setelah dikecewakan, janganlah anda mengambil langkah yang tidak masuk akal dan tidak masuk agama. Kawallah dengan fikiran yang dianugerahkan.

Salah satu cara ialah dengan mengingati perangai pasangan anda yang anda tidak suka atau perkara lain yang anda tidak suka padanya yang selama ini anda pendam kerana sedang mabuk tahi telinga…baca lagi

About sanggupa

ambo orang biasa selipa jepun baju guni nasik dengan budu naik basikal buruk Lihat semua kiriman oleh sanggupa

5 responses to “DOA PUTUS CINTA

  • Lokanbertepuk

    kalu putus rokok lagu mana eh…
    nk mitak doa jgk ko????

  • atiey

    pertama kali t baca doa putus cinta ni t tersengeh-sengeh macam ape ntah, kawan t tanya nape t. t cakap xde apa-apa la hehe, sebenarnya t nak cite kat dia nape tapi macam panjang sangat cite t jadi t cakapla xde apa-apa.t selalu baca buku motivasi pasal cinta cinta ni tapi sekadar baca je la .xpernah amalkan pun. untuk kali ni t nak amalkan.t sendiri akui memang payah untuk melupakan segala-galanya, sekurang-kurangnya tips yang ada ini sebagai satu langkah untuk memperbetulkan diri untuk masa hadapan. Insyallah

  • suzel

    firs time tengok doa putus cinta nie…tp ok gak kot.boleh diamalkan..thanks..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: